Utrinki

Dovška baba

20. 7. 2017 - Prvotni plan je bil da bi šli na Obir. Pa so vremenarji napovedali neke nevihte tam okoli in tako sva se z Nenadom v zadnjem trenutku odločila da vseeno greva, ampak na Dovško Babo. Zaradi vročine sva jo ob šestih mahnila proti izhodišču in v prijetni senci 2 uri brcala do koče na Dovški rožci. Ker je Nenada malce bolela tetiva, ni mogel nositi/porivati konjička do vrha (Dovška Baba), tako da sem to mučno dejanje opravil sam, rzgledi z vrha pa so poplačali trud:) Ko sem se vrnil do koče sva jo mahnila do sedla mlince in v dolino. Spust je luštn (z izjemo par težkih detajlov), tako da sva res uživala. Moja malenkost se je vmes še "pofočkala", v dolini sva se osvežila in regenerirala ter nato mahnila domov.

Monte Malvuerich

8. 7. 2017 - Prejšnji vikend smo obiskali zahodne sosede in si privoščili eno legalno turo. Napovedana je bila vročina, zato smo se kar zgodaj zbrali v Pontebbi in zagrizli v klanec v smeri Nasfelda. Ne daleč od meje še parkrat obrnemo pedala, potem za pol ure naložimo kolo na rame in jo po poti 433 mahnemo na sedlo. Po počitku (in štajerski okrepitvi ekipe) sledi relativno kratka, a zelo fotogenična mulatjera, ki je bila pravzaprav povod za turo - https://www.youtube.com/watch?v=TvsjfspoC5Y. Najlepši del spusta sledi po poti 433a, vmes vprašamo za pot, peljemo mimo odcepa zadnje single, trmasto porivamo nazaj in že smo na cilju. Tura je odlično uspela! Sodelovalo je tudi vreme, ploha je počakala, da smo v roke dobili pivo :)

Arhiv utrinkov

Napovednik

TKO na Jošta in naprej na veselico

Kdaj: petek, 1. 9. 2017 ob 16:00
Zbor: Parkirišče pod Joštom
Vabi:
komentarji1 komentar »  |  Več informacij »

Lubnik - Stari Vrh - Blegoš

Kdaj: sobota, 9. 9. 2017 ob 6:00
Zbor: Škofja Loka
Vabi:
komentarji0 komentarjev »  |  Več informacij »

Vse napovedane ture »

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...